Usein kysyttyä

Tutustu alla oleviin osioihin löytääksesi etsimäsi vastaukset ja sopimusehdot. Jos et löydä tarvitsemaasi tietoa tai sinulla on lisäkysymyksiä, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä. Olemme aina valmiina auttamaan!

Title

Ota rohkeasti yhteyttä, mikäli sinulla on mitään kysyttävää tai haluat vaikka jättää palautetta.

asiakaspalvelu@gymir.fi

 

Voit myös ottaa meihin yhteyttä soittamalla

Akseli Seppä 0449871263

Tuukka Taitonen 0449871953

Päivitetty: Helmikuu 2025

1. Yleiset sopimusehdot

Osto- ja toimitusehdot


Hinnat
Alkuperäisessä valuutassa euroina (EUR) sisältäen arvonlisäveron ilmoitetut hinnat ovat voimassa olevia. Poikkeukset näistä ehdoista ovat voimassa vain, jos molemmat osapuolet ovat allekirjoittaneet erityissopimuksen, joka sääntelee asiaa.

 

Henkilötiedot ja GDPR-säännökset
Hyväksymällä evästeemme suostut siihen, että käytämme Google Analyticsia käyttäjätietojen analysointiin.
Kun teet tilauksen Gymir.fi:ssä, hyväksyt, että säilytämme ja käytämme tietojasi tilausten käsittelyssä sekä mahdollisten takuuhuoltojen, palveluiden tai täydennysten yhteydessä. Gymir Oy tallentaa seuraavat tiedot: nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite ja tilatut tuotteet.
Maksun yhteydessä sosiaaliturvatunnukset, yritystunnukset tai korttitiedot käsitellään Paytrail -palvelun kautta. Heidän ehtonsa löytyvät osoitteesta: https://www.paytrail.com/tietosuojaselosteet

Gymir.fi voi käyttää sähköpostiosoitettasi lähettääkseen tietoa tilauksen toimitusstatuksesta tai uutiskirjeitä. Voit perua uutiskirjeen lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@gymir.fi 
Gymir.fi jakaa toimitustietosi kuljetusyhtiölle, joka toimittaa tilauksesi.
Kun lähetät meille sähköpostia, sähköpostiosoitteesi ja viestihistoriasi tallennetaan tulevien palvelupyyntöjen helpottamiseksi. Tietojasi ei myydä kolmansille osapuolille eikä siirretä EU:n ulkopuolelle. Tietojen käsittely tapahtuu tietosuojalainsäädännön mukaisesti. Gymir Oy on vastuussa tietojesi käsittelystä.

 

Tuotteet
Kaikki verkkokaupassa myytävät tuotteet ovat käytettävissä Suomessa ja niiden tulee täyttää Suomen lainsäädännön vaatimukset.

 

Sovellettavuus
Näitä osto- ja toimitusehtoja sovelletaan, ellei Suomen laki tai muu sovellettava laki määrää toisin. Yksityisasiakkaille sovelletaan kuluttajansuojalakia ja etämyyntilakia, jotka sisältävät suojaa myös Gymir Oy:lle. Lisätietoa löytyy Kilpailu- ja kuluttajaviraston verkkosivuilta: https://www.kkv.fi.

 

Tilaaminen
Jos asiakas on alle 18-vuotias, hän tarvitsee huoltajan luvan ennen tilauksen tekemistä.

Gymir.fi pidättää oikeuden muutoksiin, teknisiin virheisiin tai tuotekuvien eroavaisuuksiin.


Maksupalvelutarjoaja

 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

 

Toimituskulut ja toimitusajat
Kaikki tilaukset toimitetaan toimittajan varastolta mahdollisimman pian. Normaali toimitusaika on 2–10 arkipäivää.

 

Reklamaatiot
Jos tuote on vahingoittunut kuljetuksessa tai siinä on vika, asiakas voi reklamoida tuotteen ottamalla yhteyttä Gymir Oy:hyn sähköpostitse: asiakaspalvelu@gymir.fi

 

Palautukset

 

Osoitteeseen Kukonkoskenkatu 9, 15700 Lahti 

  1. Ilmoitus palautuksesta
    Kaikki palautukset on aina sovittava etukäteen lähettämällä sähköpostia osoitteeseen
    asiakaspalvelu@gymir.fi. Merkitse viestiin tilausnumerosi ja kerro lyhyesti palautuksen syy
  2. Pakkaus ja tuotteiden kunto
    • Palauta tuote alkuperäispakkauksessaan tai vastaavassa, kuljetusta kestävässä laatikossa.
    • Tuotteen tulee olla käyttämätön ja sen kaikkien osien mukana.
    • Liitä mukaan selkeä lähete, josta ilmenee tilausnumerosi sekä yhteystietosi.
    • Rahtiliikkeestä riippuen tulevien palautusten käsittely voi kestää jopa 1-2 viikkoa. Saat viestin, kun palautuksesi on käsitelty ja tilaus hyvitetty.
  3. Kuljetusvaihtoehdot
    • Käytämme pääsääntöisesti Postia ja DB Schenkeriä kuljetuspalveluina.
    • Ostaessasi tuotteen, kuljetus määräytyy painon mukaan (Posti tai rahti)
  4. Palautuskustannukset
    • Jos palautus johtuu tuotteessa havaitusta viasta tai väärin toimitetusta tuotteesta, Gymir Oy vastaa rahtikustannuksista.
    • Mikäli palautat tuotteen muusta syystä, vastaat palautuksen toimituskuluista itse, ellei toisin ole erikseen sovittu.
  5. Muokatut ja yksilölliset tuotteet
    • Huomioithan, että mittatilaustuotteilla tai tuotteilla, joihin on tehty asiakkaan toiveiden mukaisia muokkauksia, ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.
  6. Hyvitys ja käsittely
    • Käsittelemme palautukset mahdollisimman pikaisesti, yleensä 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen.
    • Hyvitys suoritetaan samaa maksutapaa käyttäen, jota käytit alkuperäisessä tilauksessa.

 

Mikäli haluat lisätietoja tai sinulla on kysyttävää palautuskäytännöistämme, voit aina ottaa yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@gymir.fi. Autamme mielellämme kaikissa palautuksiin liittyvissä asioissa!

 

Takuu
Kaikki takuut tuotteista myöntävät tavarantoimittajat tai valmistajat. Gymir Oy noudattaa kuluttajansuojalakia.

 

Riitatilanteet
Mahdollisissa riitatilanteissa noudatamme Kuluttajariitalautakunnan suosituksia.

 

Muut ehdot
Gymir Oy pidättää oikeuden muuttaa tietoja, mukaan lukien hinnat ja tekniset tiedot, ilman ennakkoilmoitusta.

Jos haluat tarkemmat ehdot tai apua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@gymir.fi.

2. Kysymyksiä tuotteista

Minkä kokoisen tuotteen tilaan?

Jokaisessa tuotteessa, missä on useampi kokovaihtoehto on pyritty kertomaan mahdollisimman tarkasti tuotteen mitat. Ole rohkeasti yhteydessä meihin asiakaspalvelu@gymir.fi mikäli sinulla on kysyttävää tuotteista!

Tuotteissa käytetyt materiaalit

Tuotteissa käytetyt materiaalit on ilmoitettu jokaisessa tuotteessa. Mikäli sinulla on silti tarkentavia kysymyksiä niin vastaamme mielellämme: asiakaspalvelu@gymir.fi

Miten pidän huolta tuotteesta?

Käyttöohjeet ja mahdolliset ohjeet huoltotoimista tulee tuotteen mukana. Vastaamme kaikkiin kysymyksiin: asiakaspalvelu@gymir.fi

3. Maksaminen

Mitä maksutapoja hyväksytte?

Meidän maksut menee Paytrailin kautta, mikä tarjoaa kaikki yleisimmät Suomessa käytetyt maksutavat. Tietosuojaselosteet löydät osoitteesta: https://www.paytrail.com/tietosuojaselosteet

4. Toimitus

Kuljetusmaksut määräytyvät painon mukaan seuraavalla tavalla:

0 - 14 kg - 7,9€

15 - 25 kg - 9,9€

26 - 59 kg - 19,9€

60 - 200 kg - 39,9€

201 - 500 kg - 59,9€

501 - 1000 kg - 99,9€

1001 - 3000 kg - 199,9€

3001 kg - > - 299,9 €

5. Yhteystiedot

Miten saan teihin yhteyttä?

Meihin saa parhaiten yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspavelu@gymir.fi 

Miten olette auki

Asiakaspalvelumme on auki ma-pe 8-16

Missä voin jättää palautetta

Otamme palautteen enemmän kuin mielellään vastaan, oli ne sitten risuja tai ruusuja. Tavoitteenamme on kehittyä jatkuvasti ja tarjota rehtiä ja ratkaisukeskeistä asiakaspalvelua: asiakaspalvelu@gymir.fi

Onko teillä fyysistä osoitetta?

Olemme verkkokauppa ja meillä ei ole käyntiosoitetta. Varastomme sijaitsee Lahdessa, mistä lähetämme melkein kaikki tuotteet. Joissain tapauksissa tuote saatetaan toimittaa suoraan Ruotsista kotiovellesi!

 

Mikäli olet kiinnostunut tekemään isomman tilauksen ja haluat päästä katsomaan tuotteita paikanpäälle ennen ostopäätöstä, ota yhteyttä asiakaspalvelu@gymir.fi 

Gymir Oy

Y-tunnus: 3458671-6

Asiakaspalvelu: Ma-Pe 8-16

asiakaspalvelu@gymir.fi

GYMIR

Kauppa

Ehdot

Tietoa meistä

CONNECT

Facebook

Instagram

YouTube